O Kursyfoto

Sztuka fotografii posiada ustalone reguły, które pomagają osiągnąć znacznie lepszy efekt podczas robienia zdjęć. Przede wszystkim warto poznać szczegóły budowy i obsługi aparatu, ponieważ nowoczesne modele mają wiele funkcji ułatwiających osiągnięcie ciekawych rezultatów. Zasady kompozycji i właściwej ekspozycji to podstawy, jakie powinien znać każdy, kto zajmuje się tą dziedziną, a utrwalić je pomogą tematy do zrealizowania w wolnym czasie. 

Podczas części praktycznej kursant będzie miał okazję sprawdzić się w różnych warunkach (plener i studio), wykonując zdjęcia pod okiem certyfikowanych wykładowców. Ci, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, pomogą udoskonalić warsztat zarówno amatorom, jak i osobom bardziej zaawansowanym. Podczas części praktycznej kursant będzie miał okazję sprawdzić się w różnych warunkach (plener i studio).

Wykonując zdjęcia pod okiem certyfikowanych wykładowców. Ci, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, pomogą udoskonalić warsztat zarówno amatorom, jak i osobom bardziej zaawansowanym. Dodatkowo kurs rozszerzony pozwoli zgłębić zagadnienia z dziedziny fotografii portretowej, studyjnej i krajobrazu. 

Kurs przeznaczony jest dla osób, które ukończyły 18 lat.

Grafik szkoleń jest aktualizowany raz w tygodniu.

Przeczytaj wiecej

WYBIERZ KURS 

Kontakt

ul. Krakowska 100

50-427 Wrocław

Polska

Profesjonalny kurs fotografii od podstaw

10 h lub 20 h

 Aby wziąć udział w kursie potrzebujesz jedynie aparatu z ustawieniami manualnymi 

kursyfoto

edukacja 

Przeczytaj wiecej

Siedziba firmy

Rób responsywne strony w Webwave takie jak ta

kursyfotopoznan@gmail.com

kursyfotokatowice@gmail.com

kursyfotokrakow@gmail.com

kursyfotowroclaw@gmail.com

WROCŁAW

POZNAŃ

KRAKÓW

KATOWICE

Kursyfoto © 2013/2018 | •  WebWave